¿Cómo es el proceso?
¿Cómo cancelo la reserva de una experiencia?
¿Cómo cancelo la reserva de una experiencia?
Note: If you need to cancel your reservation because of the coronavirus (COVID-19), please review our article on options for cancellation.
Once you go through the cancellation process, you’ll be able to review the refund amount before you finalize the change.
To cancel an experience reservation:
- Go to Trips and click the reservation you’d like to cancel
- Click Change or cancel
- Click Next under Cancel my reservation
- Choose the reason for your cancellation, then click Continue
- [Optional] Add a message for the host, then click Continue
- Review the refund details, then click Cancel my reservation to finalize
Note: You’ll receive a message to confirm the cancellation. Refunds normally arrive within ten business days. Some payment methods and regions might take longer. Find out more.
¿Este artículo te ha resultado útil?
Artículos relacionados
- Viajero
Consulta la política de cancelación aplicable a la reserva de tu experiencia
El importe del reembolso depende de la política de cancelación del anfitrión, y de la fecha y la hora en que canceles. - Viajero
Combatir el odio, el acoso y la discriminación
Queremos que los anfitriones y viajeros disfruten de estancias y experiencias sin sufrir acoso ni discriminación. - Viajero
Reembolso en caso de cancelar una experiencia
Te explicamos qué hacer si te surge algún problema durante el viaje que te impida participar en una experiencia en Airbnb y no puedes llegar…